На механіко-технологічному факультеті розглянули результати проміжної атестації студентів
На механіко-технологічному факультеті приділяють постійну увагу контролю та підтримці освітньої діяльності студентів. Згідно з положенням про навчальний процес, здобувачі вищої освіти зобов’язані виконувати вимоги освітньої програми, дотримуючись академічної доброчесності та досягати визначених результатів навчання, тому важливим етапом в освітньому процесі є проміжна атестація студентів, яка дозволяє оцінити їх поточні досягнення.
Аналіз результатів проміжної семестрової атестації студентів механіко-технологічного факультету дозволив виявити позитивні тенденції у рівні знань студентів з базових дисциплін, що свідчить про ефективність викладацького процесу та активну працю викладачів. Так, позитивну атестацію з дисциплін поточного семестру отримали 86% здобувачів ОС «Бакалаврі» та 85% здобувачів ОС «Магістр».
Разом з тим, головну увагу було приділено випадкам негативної атестації та здобувачам освіти, які не змогли виконати вимог навчальних планів та не були атестовані з трьох і більше дисциплін. Для розгляду таких випадків на факультеті були проведені розширені засідання деканату, в яких взяли участь старости і куратори академічних група, а також батьки студентів, які брали участь у засіданнях у дистанційному форматі.
Головною метою засідань було виявлення причин академічної неуспішності та пошук дієвих засобів упередження накопичення академічних заборгованостей протягом поточного семестру.

З метою приділення максимальної уваги кожному з викликаних на засідання студентів, засідання комісії проводилося у декілька етапів. Повітряні тривоги також внесли свої корективи в роботу комісії, тому деякий час довелося працювати в укритті. Під час проведення засідань було встановлено основні причини низької успішності неатестованих студентів – тимчасове працевлаштування, перебування за кордоном (часто за відсутності підтримки родини), а також тривале перебування на лікарняному. Враховуючи наведені причини спільно з батьками та наставниками академічних груп було вироблено індивідуальні підходи до кожного здобувача вищої освіти та визначені чіткі терміни ліквідації поточних заборгованостей.
Володимир Романченко,
заступник декана факультету
з навчальної та виховної роботи
Аналіз результатів проміжної семестрової атестації студентів механіко-технологічного факультету дозволив виявити позитивні тенденції у рівні знань студентів з базових дисциплін, що свідчить про ефективність викладацького процесу та активну працю викладачів. Так, позитивну атестацію з дисциплін поточного семестру отримали 86% здобувачів ОС «Бакалаврі» та 85% здобувачів ОС «Магістр».

Разом з тим, головну увагу було приділено випадкам негативної атестації та здобувачам освіти, які не змогли виконати вимог навчальних планів та не були атестовані з трьох і більше дисциплін. Для розгляду таких випадків на факультеті були проведені розширені засідання деканату, в яких взяли участь старости і куратори академічних група, а також батьки студентів, які брали участь у засіданнях у дистанційному форматі.
Головною метою засідань було виявлення причин академічної неуспішності та пошук дієвих засобів упередження накопичення академічних заборгованостей протягом поточного семестру.


З метою приділення максимальної уваги кожному з викликаних на засідання студентів, засідання комісії проводилося у декілька етапів. Повітряні тривоги також внесли свої корективи в роботу комісії, тому деякий час довелося працювати в укритті. Під час проведення засідань було встановлено основні причини низької успішності неатестованих студентів – тимчасове працевлаштування, перебування за кордоном (часто за відсутності підтримки родини), а також тривале перебування на лікарняному. Враховуючи наведені причини спільно з батьками та наставниками академічних груп було вироблено індивідуальні підходи до кожного здобувача вищої освіти та визначені чіткі терміни ліквідації поточних заборгованостей.
Володимир Романченко,
заступник декана факультету
з навчальної та виховної роботи