РУДИК Ярослав Михайлович
Доцент
Кадровий аудит
Протягом 2001-2002 років навчався на педагогічному факультеті Національного аграрного університету за спеціальністю "Професійне навчання" та отримав кваліфікацію інженера-педагога. У 2002 році вступив до аспірантури при Національному аграрному університеті за спеціальністю “Теорія та методика професійної освіти” (13.00.04) і успішно завершив навчання у жовтні 2005 року.
Дисертація на здобуття ступеня кандидата педагогічних наук на тему «Організаційні форми надання вищими навчальними закладами додаткових освітніх послуг обдарованим студентам» за спеціальністю 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти. Захищена 27 вересня 2006 року на засіданні спеціалізованої вченої ради К 26.456.02 у Інституті вищої освіти АПН України.
Розробка підходів до тестового контролю та використання інформаційних систем для моніторингу навчальних досягнень, вивчення дидактико-методичних засад роботи з обдарованими учнями й студентами. Є роботи, що охоплюють питання формування ефективних рейтингових систем, кількісних і якісних критеріїв якості освіти та створення внутрішніх систем забезпечення якості у закладах вищої освіти.
1. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/018951-23 від 5.05.2023 р. за програмою "Комунікативні і психологічні стратегії реалізації акмеологічного потенціалу науково-педагогічних працівників", НУБіП України
2. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/017482-22 від 11.11.2022 р. за програмою "Науково-педагогічні працівники: Розвиток інноваційних професійних компетентностей в педагогічній діяльності", НУБіП України
3. Сертифікат СС 38282994/4861-22 за програмою підвищення кваліфікації керівників закладів вищої освіти "Особливості управління закладами вищої освіти та освітнім процесом в умовах воєнного стану", 1,5 кредити, НУБіП України
4. Сертифікат № 2.5.-15/186 про стажування за програмою «Мультидисциплінарні підходи у навчанні та дослідженнях», 2022, 180 год. Латвійський університет наук про життя і технологій.
5. Сертифікат СС 00493706/001930-21 за програмою підвищення кваліфікації деканів факультетів, директорів ННІ, заступників, керівників навчально-методичних відділів, керівників циклових комісій, гарантів освітніх програм, 30 год., НУБіП України
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/Д0221-20 від 16.04.2020 р. за програмою "Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів", ДЗВО «Університет менеджменту освіти"
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СС 00493706/013313-20 від 18.12.2020 р. за програмою "Науково-педагогічні співробітники НУБіП України з ділової та професійної англійської мови", НУБіП України
1. Study of the Relevance of the Use of Interactive Simulations for Teaching Students of Technical and Technological Specialties. In: Mirzazadeh, A., Molamohamadi, Z., Erdebilli, B., Babaee Tirkolaee, E., Weber, GW. (eds) Science, Engineering Management and Information Technology. SEMIT 2025. Communications in Computer and Information Science, vol 2651. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-032-04225-5_9
2. Enhancing Workforce Efficiency Through Behavioural Management Strategies. (2025). International Journal of Organizational Leadership, 14(First Special Issue 2025), 159-169. https://doi.org/10.33844/ijol.2025.60470
3. Enhancing fish pâté with non-traditional ingredients: maca root, broccoli, and beetroot. (2025). Scifood, 19(1), 192-207. https://doi.org/10.5219/scifood.24
4. Microbiological changes in craft hard cheeses from raw goat milk during ripening with the use of mites Acarus siro. (2025). Scifood, 19(1), 176-191. https://doi.org/10.5219/scifood.26
5. The system of forming the emotional and ethical competence of the future education manager in the conditions of transformational changes. (2023). AD ALTA: Journal of interdisciplinary research (13(2)). pp. 82-89. https://publons.com/wos-op/publon/66045146/
6. Psychological Guidance of the Socialisation Process of Gifted Students using Information and Communications Technology Means. (2021). Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 9(2), 236–246. https://doi.org/10.6000/2292-2598.2021.09.02.11
7. Система формування і діагностики рівнів інноваційно-підприємницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах економіки знань. (2021). Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 4(39), 550–558. https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i39.241442